Evenementenloket voor verenigingen
Wie een fuif of evenement wil organiseren, vindt hier het aanvraagformulier. U kan als erkende vereniging ook gebruikmaken van onze dienstverlening (huren materiaal, publiciteit, ...). Voor verdere info, prijzen en reservaties, neemt u contact op met Edith Hofkens via 014 50 71 34 of evenementen@vorselaar.be.
- Aluminium kaders (10st) met 2 ronde buizen in herasblokken te plaatsen, 6 stuks verticaal, doeken zelf te bestellen (90x150cm), 4 stuks horizontaal doeken zelf te bestellen (150x100) - 132 elastieken beschikbaar
- Podium laag of hoog (hoogte 25 cm of 50cm) (Bij voorkeur op verharde ondergrond,onderling verbonden met klemmen) : 24 m² of 12 stuks
- Houten podium hoog 50 cm (niet verstelbaar): 24 m² of 12 stuks
- Podium (enkel voor binnengebruik): 56 m² of 28 stuks (verstelbaar tot max 80cm)
- Trap podium (enkel voor binnengebruik): 1 stuk
- Voortoog: 15 stuks
- Nadar: 400 meter
- Herras hekwerk: 19 stuks
- Reclamebalken: 2 stuks
- Verlichtingskabel zonder lampen: 1 stuk
- Digitale geluidsmeter: 2 stuks
- WC-wagen: 1 stuk
- Elektriciteitskasten: 5 stuks
- Diftarcontainers: 10 stuks
- Vlaggenmasten: 8 stuks
- Marktparaplu: 1 stuk
- Truss: 1 stuk
- Veiligheidshesjes: 30 stuks
- Verzwaringsvoeten voor tenten: 32 stuks
- Beamer: 1 stuk
- Projectiescherm: 1 stuk
- Booster met statief en micro: 1 stuk
- Opvouwbare tafels: 50 stuks
- Vouwstoelen: 191 stuks
- Zitbanken voor 3 à 4 personen: 17 stuks (passen bij de opvouwbare tafels)
Documenten
- Aanvraagformulier fuif/evenement in Word
- Aanvraagformulier fuif/evenement in PDF
- Aanvraagformulier voor een kraam (eten, drank, ...) op openbaar domein bij privégelegenheden
- Security op jouw evenement - Netelandgids
- Toelichting politieverordening houdende maatregelen tot het voorkomen van en bestrijden van brand tijdens publiek toegankelijke evenementen
- Toelichting politieverordening houdende maatregelen tot het voorkomen van en bestrijden van brand in publiek toegankelijke lokalen